SOPPDIETEN HERE I COME

JAG ÄR TILLBAKS!
okej så här ligger det till, har aldrig i mitt liv känt mig så jävla äcklig och fet när jag satt på mig kläderna på morgonen, känner mig inte OK i något plagg, vill bara dra på mig en stor säck.
så nu jävlar, nu ska det bli bot på detta! okej?

SOPPDIETEN innebär att man under 7 dagar endast äter soppa och hur mycket frukt man vill.
dieten lovar att man under en 7 dagars period ska ha gått ner 5 kilo.
Så nu blir det upp till bevis, det kan väl va lite kul att pröva på?
Håller den vad den lovar eller ej, SOFIA TESTAR!!





(dock så blir det myskväll med mammut idag och vi ska frossa i kalorier =kvällsmat på MAX, dagen innan vi kör igång! hehe)

uppdatering om hur det går för mig kommer
wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Emilia

SOFIA, DU ÄR REDAN VÄRLDSSNYGG!!!

2010-03-28 @ 13:02:24
URL: http://eyemilia.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack för igår också! ♥ ♥

2010-03-28 @ 13:03:06
URL: http://eyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0