att bara "råka" behöva kolla upp något helt random onödigt när man borde göra vettiga saker

Någon borde dra ut bredbandet när jag ska sätta mig och skriva skolarbete på datorn :(
Råkar ju alltid bara slinka in och kolla fb, kolla ngn blogg, kolla ngn sångtext, kolla ngt dä och kolla ngt annat, heeeelt onödigt. Allt utom det jag egentligen ska göra!

Egentligen ska jag skriva klart den jävla krönikan, så jag kan ägna mig åt underbara rättskunskapsboken!
Hm, lär inte bli mycket av vila till helgen.

Men har iallfall bestämt mig för att bli frisk nu, så mormor kom till mig med en fet kasse från apoteket med ngt flytande slemlösande och strepsils och några andra tabletter, nu ska här slutas hostas och börja träna!!



BIG EYES???? spinkis ser ut som en litten uggla!!



Kommentarer
Postat av: emma

finaste du!

2010-02-05 @ 08:41:11
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0